سلام
امروز این آهنگ رو گوش دادم گفتم بنویسم شما هم   شاید خوشتون اومد

آزادی کجایی     تنهای        تنهام 
آزادی گرمای    دستاتو می   خوام
آزادی سایه    تو رو سرم     نیست

هوای  تو توی     بالو    پرم  نیست 
می     خوام     برم           از اینجا 
جونم       به      لب          رسیده        
هر    جا         میپرسم       از   تو 
کسی       تو      رو            ندیده

                     
آزادی   جای   تو   خالیه       آزادی  
آزادی            آزادی             آزادی 
آزادی            کجایی           آزادی      
آزادی            آزادی             آزادی 

آزادی    خسته    دلگیرم       اینجا
یک روز از این روزها میمیرم    اینجا  
آزادی    تو   دلم   حرفها  یک    درد
منو   دوری       تو    آواره       کرده
ببین        واسه          منو        تو
چه     نقشه        ها        کشیدن
برای   آزادیمون   حبس  ابد   بریدن

سلام سلامی چو بوی آشنایی
بعد از ۲ روز اومدم دلم واسه اول وب لاگ دوم شما تنگ شده بود
آقا ۳ یا ۴ روز دنیا به کام ما هست بماند چرا ولی خیلی خوش میگذره
فقط اومدم سلام کنم چون دلم خیلی تنگ شده

سلام دوستان
امروز یعنی دیروز
جلسه اول ترم بود و بهترین روز زندگی من
این که چرا بهترین روز من بود بماند
ولی ۱ موضوع جالب به خاطر ولن تاین دست همه بچه های کالج گل بود
راستی امتحان ترم رو با نمره ۸۱ از ۱۰۰ پاس کردم  از نظر من خوب نیست ولی از نظر کالج نمره خوبی هست البته این ترم درس نخوندیم فقط معلم هارو اذیت کردیم ولی تصمیم گرفتیم با یکی از دوستان که این ترم رو درس بخونیم   البته خود معلم ما رو از هم دور کردگفت فارسی حرف می زنید زبان یاد نمیگیرید  
این هفته خبر خاصی نیست

فقط دوشنبه بهترین روز زندگی من بود 

سلام آقا ٬ خوانوم ٬ خواهر ٬ برادر 
  خوبی 
خوشی
چه خبرا ؟
جاتون خالی

دیروز رفتیم  محله چینی ها گفتیم عیدشون هست شاید ۱ خبری باشه
ولی هیچی اصلا انگار  نه  انگار که خیر سرشون سال نوشون هست 
ما هم رفتیم معبد هندی ها  مراسم داشتن
تا حالا اون همه خدا ۱ جا ندیده بودم   انقدر زیاد بود نتونستم بشمورمشون 
ولی هرچی باشن از این چینی ها خیلی بهترن 
این چینی ها ها  اصلا بگم باورتون نمیشه  هر جای شهر که ببینی خداشون هست
دیگه بغل سطل آشغال هم خدا دارن
خدای محافظ سطل آشغال که ۱ موقع گربه نیاد کیسه آشغالشون رو پاره کنه  ٬ این تیکه آخر شوخی بود ولی ۱۰۰ رحمت به دین خودمون که فقط خدا ۱ دونه هست
اینا جلو خداشون غذا میزارن بعد هم که غذا خراب شد میان ورش میدارن
اخه آدم عاقل ۱ بار دیدی نخورد  ۲  بار دیدی نخورد دیگه باید بفهمی که سیره  غذا نمی خواد
ولی دور از شوخی این چینی ها خیلی خنگن 
۱ ایرانی ۱۰۰۰۰ چینی رو میزاره تو جیبش  بعدا ۱ خاطره از این موضوع براتون تعریف میکنم


خواستم عکس مراسم هندی ها رو بزارم نشد نمی دونم چه مشکلی پیش اومده
ولی در اولین فرصت عکس ها رو می زارم

این هفته هم خبر خواصی نیست
فقط تسلیت میگم تساوی تیم فوتبال ایران  با بحرین رو

و اینکه آخ جون ۳ تا دیگه بخوابم تعطیلی ها تموم میشه میریم سر کلاس

راستی اگر برا دیدن عکس های قبلی مشکلی هست یا برای گوش دادن به آهنگ بگید درستش کن

فعلا یا حق

دوشنبه بعد از امتحان


سلام به همه دوستان گلم

جاتون خالی امتحان های ترم که تموم شد با کالج رفتیم گنتینگ ۱ جایی مثل شهر بازی خودمون اینم عکساش 

                                                  ***********

                                    بچه های با معرفت کالج ( تو تله کابین هستیم )

                    
                                    
                                                         **********

          این من بیدم با دوستم بازم تو تله کابین هستیم  اسم دوستم انیس هست

                      

                                   
                                                    **********
                                
                                     این جا من بیدم که دارم از ترس می میرم 
 
                   

                                                       **********
این جا فکر کنم شیشومین سکته ناقصم رو زدم  میبینی آدم رو به چه کارهای وا میدارن  

                                

                                                        **********
اینجا نمیدونم چرا اونهای که اون زیر وایسادن فکر کردن بارون میاد
من که کاری نکردم  (تازه این نصف راهه منو مسخره نکن بچه خودت بودی که
 ......... ....   به سر مردم )

                                  

                                                        **********
             
                        این هفته خبر خاصی نیست

فقط ۱ هفته  تعطیلیم  تا ۲ شنبه هفته دیگه حوصلم سر میره 

  نمیدونم چرا هنوز الکی شادم خیلی هم شادم
     

سلام  دوباره
دیشت خیلی خوش گذشت
رفته بودیم sun way lago جای قشنگی بود تا حالا نرفته بودم
خیلی جای قشنگی بود مخصوصا که عید خواهر و برادر های چینی بود
و خیلی قشنگ تزیین کرده بودن و حتی ۱ سری خواهر چینی داشتن می رقصیدن رقص سنتی خودشون بود البته می دونید که 
من که نگاه نکردم اصلا  راستی سال نو چینی ها هم مبارک

اخبار هفته  :

سعی می کنم تا هفته دیگه ۱ چند دقیقه از تئاتر  که تو دانشگاه اجرا کردیم رو بزارم برا دانلود آخر خنده هست
اگر ببینید حتما کلی میخندین

سعی می کنم ۱ سری عکس بزارم تا آخر هفته

راستی من تو اورکات هم عضوم  به اسم : ehsan atai

اینجا هم می تونید عکس من رو ببینید  همراه دوستام

نمیدونم چرا چند وقته بیخودی شادم

سلام
به خاطر اینکه می خواستم  موضوع وب لاگم رو عوض کنم
کل آرشیو هامو پاک کردم نزدیک ۱ سال می شود  می خوام دوباره شروع کنم