سلام دوستان
امروز یعنی دیروز
جلسه اول ترم بود و بهترین روز زندگی من
این که چرا بهترین روز من بود بماند
ولی ۱ موضوع جالب به خاطر ولن تاین دست همه بچه های کالج گل بود
راستی امتحان ترم رو با نمره ۸۱ از ۱۰۰ پاس کردم  از نظر من خوب نیست ولی از نظر کالج نمره خوبی هست البته این ترم درس نخوندیم فقط معلم هارو اذیت کردیم ولی تصمیم گرفتیم با یکی از دوستان که این ترم رو درس بخونیم   البته خود معلم ما رو از هم دور کردگفت فارسی حرف می زنید زبان یاد نمیگیرید  
این هفته خبر خاصی نیست

فقط دوشنبه بهترین روز زندگی من بود 

نظرات 1 + ارسال نظر
مسعود دوشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 09:35 ق.ظ http://www.massoudx12.blogsky.com

سلام خوبی دوست عزیز

بهت تبریک میگم وب لاگ جالبی داری

پیش منم بیا !

مســـــعود از وب لاگ جادوهای ویندوز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد