دنیا مثل تو دیگه نداره

دنیا دیگه مثل تو دیگه نداره

نه داره  نه میتونه بیاره

دلا همه بیقرار عشقه

اما این عشقه که واسه تو بیقراره

هیچکی مثل تو نمیتونه

نمیتونه قلبم رو بخونه

بگو بگو کدوم خیابونه

 که  منو به تو میتونه برسونه  

درسته که جوونیم                      اما دلامون  پیره 

اخه همه روزامون                      تو تنهای اسیره     

درسته که میخندیم                   ولی با گریه شادیم

به خاطر سرنوشت                  تو غصه ها افتادیم

اره میگن ما بهاریم                   اول و تازه کاریم

ولی تو این روزگار                    دلخوشیی نداریم

یکی میگه امیدیم                      برای نسل دیروز

اما چطوری بگیم                   خسته شدیم از امروز

درسته که زنده ایم                 داریم نفس میکشیم

مرگ و شکست و با هم            کم کم داریم میچشیم

بیخیال

غم دنیا رو بیخیال    غصه فردا رو  بیخیال

بزن بالا نوش جونت     امشب رو بابا بیخیال

کلاس ملاس رو بیخیال   لیسانس میسانس رو بیخیال

بیا وسط قرش بده        ما اسو پاسیم بیخیال

متنفرم از!!

لبخندی که مجبورم بزنم

 اشکی که مجبورم نریزم

 حرفهای که مجبورم نزنم

 ادمهای که مجبورم تحملشون کنم

 

قبلا گفته بودم ولی از این به بعد :

 

یادم باشد حرفی بزنم به کسی بر بخورد

نگاهی بکنم دل کسی بلرزد

راهی میروم که بیراه باشد

حرفی میزنم که ازار دهد کسی را

خطی مینویسم که ازار دهد کسی 

از این به بعد دل من تنها دل هست

بی خیال

هــــی نشین قصه نخور رفته که رفته

اگر دوستت داشت نمیرفت اون که رفته

هــــی نشین چشم به راه رفته که رفته

اگر عاشق بود نمیرفت اون که رفته

بیخیالش مگه چند سال تو جوونی

بیخیالش مگه چند سال تو میموونی

بیخیالش اینا رسم روزگاره

همشون کار خداست حکمتی داره

یاد حرفای قشنگش میدونم مثل یک داغه

اون دلت خیلی گرفته  شده  قلبت پاره پاره

اون که رفته دیگه رفته دیگه اون دوست نداره

دیگه دست بردار عزیزم برو سوی عشق تازه

هیچکسی نمیدونه توی دلت چی میگزره

اون که رفته دیگه رفته دیگه برگشتن نداره

اگر دوست داشت نمیرفت حتی واسه یک لحظه

 

 

این را برای تو نوشتم !!

ولش کن دیگه ناراحت نباش حتی از اون نوع!!      ok   

 

 

 

خدایا میفهمی ؟؟؟

خدایا ...

 نمی دونی چقدر حرف زدن برام سخته وقتی تو اون بالایی و من این پایین
 نمی دونی وقتی فکر می کنم همین الان میلیون ها نفر دارن باهت حرف می زنن
 و تو حرف همه رو میشنفی چه احساس خنده داری بهم دست میده .
 خدایا .. می ترسم حرفاشونو باهم قاطی کنی .. آخ زبونمو گاز می گیرم ...
 خدایا راستشو بگو تو چن تا گوش داری .. چن تا چش داری ...
 چن تا زبون بلدی آخه ... چینی و ژاپونی خیلی سخته ... فرانسه هم همینطور ...
 خدای من .. نمی دونم کلمه خدای من درسته ؟
 آخه تو خدای من که نیستی خدای هوار تا هوار آدم و جن و حیوونی ..
 خدایا منو می بینی اصلن .. یا اصلن منو دیدی .. اسمم می دونی چیه و شماره شناسنامم ؟
 خدایا تو چقدر پهنی ... چقدر درازی و چقدر گودی ...
 چرا تو همه جا هستی وقتی هیچ جا نیستی ..
 خدایا ... چرا ازون اول که ندیدمت غیب بودی ؟
 می خوام ببینمت ... حتی اگه به قیمت جونم باشه ... درکم میکنی ؟
 اصلن الان بیداری یا خوابی .. شایدم جلسه داری ...
 خدایا چقدر مهربونی ؟ چقدر ؟
 خدایا ما آدمای بدبخت میون جنگ شیطون با تو چه کاره بیدیم ؟
 اصلن چرا بهش میدون می دی ؟ بکشش راحتمون کن ... هم خودتو هم ما رو.
 خدایا چرا طعم لذتو به من می چشونی و بعد می گی جیززززه ؟
 نمی دونی ... بعضی وقتا حس می کنم من یه بازیچه بیشتر نیستم توی دستات ...
 خب تو حق داری .. تو خدایی ...
 خدایا سردمه ... داد بزنم می فهمی ؟
 سردمه ... کسی اینجا نیس .. همه مردن ...
 خدایا مردن درد داره ؟ سخته ؟ خودکشی گناهه ؟ کاش جواب می دادی ...
 سرم درد می کنه .. گیجم ... منگم .. خوابم میاد ... خدایا قرص داری ؟
 دهنم خشک شده ... مورمورم میشه ... کاش بابام زنده بود ... اونو  تو کشتی خدایا ؟
 چرا تنها دیدن من تو رو خوشحال می کنه ؟
 خوابم میاد ... نمی دونم ... شاید امشبم حرفای منو با حرفای بقیه قاطی کردی ...
 راستی پیش تو هم الان تاریکه ؟
 خدایا من می ترسم ...
 خسته ام ...
 خدایا شب به خیر ...

صداقت

دوباره از صداقتم        

      دامی برای من نساز     

       از ابتدا دست تو را       

          در این غمار خواده ام  

گناه هست و بود 

   و    

    من نیاز مند بخششم 

         چرا که من در ابتدا   

         تو رو ز خود نرانده ام

گناه کار هرکه بود   

           کیفر ان مال من است    

     ز جرم ان داغ عطش     

     بر لب خود نشاندام 

یارم به کجا          شهرو دیارم به کجا
این دنیا همش رنج و غمه
هر چی که بگم از دلم    تو میدونی کمه
دو دل که یکی شود    جدایش که کند؟
ای فلک خدا خارت کنه
 مثل من اسیره غمو گرفتارت کنه  
تو دل مرا جدا ز یارم کردی
ای فلک عزیزت بمیره
اه این دل خستم به تیرت بگیره

دست من نیست چه کنم عاشقتم
شعر هروزو هنوز و هر دفعم

واسه تو قلبم و قایق میکنم
میسپرم بدست دریای خدا
میشینم قایق و دریارو تماشا میکنم
دست من نیست چه کنم عاشقتم
میشینم ۱ عمر تماشات میکنم
عکس چشمات رو میگیرم
روی چشمام میزارم
از کنار ه باغ ناز خنده هات
۱ سبد بوسه میچینم به اتاقم میارم
دست من نیست چه کنم 
 اخه من  عاشقتم
حاضرم بخاطرت پشت خورشید بشینم     تو اسمون     داد بزنم 
بزار مردم بدونن که دیوونم
 اخه چیزی ندارم  نشون بدم که عاقلم
اخه من  عاشقتم