دلم برای یکی از خلا که خل اخریست تنگ شده 

رفته مسافرت بدون ما!!!!!  

 
خوش به حالش   

نمی دونم چرا یکی از دوستان فکر کرده اسم من هادی هست!
اسم من که هادی نیست

من خواهر احسان هستم.


 
شنیدم پست چی نامه های عاشقونه رو می خونه...





                                                                                   توپولی

سلام 

منم خله سه بودم و هستم  که اگه بشه میخوایم باهم مطلب بنویسیم. 

 یعنی: احسان و لیلا و توپولی و امیر


سجاد

تو رو تنها نمیزارم 
گرچه تنها جا میمونم

سلام دوستان




ازما خواسته بودین که خودمون رو معرفی کنیم
من لیلام که همون اولیه هست. یکی از دوستای خوب احسان

در خدمت احسان همون وبلاگ نویس خوب دارم دوره میبینم 

من خل دوم بودم که احسان نامردی کرد
اومد جام رو گرفت



توپولی

از دست عزیزان چه بگویم گله ای نیست
گر هم گله ای هست دگر حوصله ای نیست

گریه کن گریه قشنگه
گریه سهم دل تنگه
گریه کن گریه غروبه
مرحم این راه دوره
سر بده اواز هق هق
خالی کن دلی که تنگه
گریه کن گریه قشنگه
گریه قشــــــــــــــــنگه
گریه سهم دل تنگه

                                                             سیاوش قمیشی میخواند

سلام  میبینم انگاری از این طرح جدید ما استقبال نشد براتون مطالبه جالبی داریم تا بدا   خدا نگهدار    

 

لیلا