دوشنبه بعد از امتحان


سلام به همه دوستان گلم

جاتون خالی امتحان های ترم که تموم شد با کالج رفتیم گنتینگ ۱ جایی مثل شهر بازی خودمون اینم عکساش 

                                                  ***********

                                    بچه های با معرفت کالج ( تو تله کابین هستیم )

                    
                                    
                                                         **********

          این من بیدم با دوستم بازم تو تله کابین هستیم  اسم دوستم انیس هست

                      

                                   
                                                    **********
                                
                                     این جا من بیدم که دارم از ترس می میرم 
 
                   

                                                       **********
این جا فکر کنم شیشومین سکته ناقصم رو زدم  میبینی آدم رو به چه کارهای وا میدارن  

                                

                                                        **********
اینجا نمیدونم چرا اونهای که اون زیر وایسادن فکر کردن بارون میاد
من که کاری نکردم  (تازه این نصف راهه منو مسخره نکن بچه خودت بودی که
 ......... ....   به سر مردم )

                                  

                                                        **********
             
                        این هفته خبر خاصی نیست

فقط ۱ هفته  تعطیلیم  تا ۲ شنبه هفته دیگه حوصلم سر میره 

  نمیدونم چرا هنوز الکی شادم خیلی هم شادم
     
نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 04:44 ق.ظ

سلام.هیچ کدوم از عکسا باز نشد.........چرا؟
بد این آهنگ مال کیه؟خیلی باحاله

سلام
نمیدونم چرا عکس ها واز نشد سعی میکنم حتما حجم عکس هارو بیارم پایین

این آهنگ اسم خوانندش محمد هست
اسم آلبومش جوونی هست

بابک بیدل دوشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 07:13 ب.ظ http://babakbidel.blogsky.com

واقعا با مطالبت حال کردم بازم بنویس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد