ممکن است که لباس و زبان و رسوم وآداب و معتقدات مردم عوض شود ولی حماقت آنها عوض نخواهد شد و درتمام اعصارمی توان به وسیله گفته ها ونوشته های دروغ مردم را فریفت.زیرا  همانطور که مگس،عسل را دوست دارد،مردم هم دروغ و ریا و وعده های پوچ را که هرگز عملی نخواهد شد دوست می دارند. آیا نمی بینید که مردم چگونه در میدا ن ،اطراف نقال ژنده پوش را که روی خاک نشسته ولی دم از زر و گوهرمی زند و به مردم وعده گنج می دهد می گیرند و به حرفهای او گوش می دهند.

 

                                                                                                  سینوهه

نظرات 11 + ارسال نظر
م.ج پنج‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 07:40 ب.ظ http://lovsat.blogsky.com

سلام کارت عالی عزیز موفق و پیروز باشی خیلی قشنگ بود من پایه تبادل لینک هم هستم خبرم کن

خوبه باز تو پایه تبادل لینک هم هستی ولی من فقط پایه میزم

دوست پاییزی پنج‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 07:48 ب.ظ

بابا جامعه شناس

من که ادعای جامعه شناسی نکردم که ۱ جمله از سینوهه بود

ولی ظاهرا تو از نظر من تو وب لاگت ناراحت شدی...

دوست پاییزی پنج‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 07:49 ب.ظ

ای سینوهه بخون

دوست پاییزی پنج‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 08:01 ب.ظ

سلام
نه!! من اصلا از نظرت ناراحت نشدم..نظرات همه برای من محترمه..من خواستم شبیه خودت نظر بدم.. (یه کلمه ای)
منم نگفتم ادعایی داری که..ولی وقتی یه جمله ای رو از یه فردی مینویسی یعنی به اون جمله و فرد اعتقاد داری..
و مثل اون فکر میکنی..که این جمله هم چون در مبحث جامعه شناسی میگنجید بهت گفتم جامعه شناس !!

شاد باشی داداشی

اره به خیلی از حرفاش من اعتقاد دارم ... واسه همین از جمله هاش استفاده میکنم ....

بهت گفتم من بیسوادم و ادبیاتم ضعیف هست واسه همین نمیتونم مطالب رو با زبان خودم بگم ...احتیاج دارم یکی حرف هام رو ویرایش کنه...

واسه همین تا یکی بیدا بشه که بفهمه من چی میگم و طرز تفکر من اشنا بشه ... ازش خواهش میکنم حرف هام رو بنویسه.... اخر حرف زدن من خیلی تیزه ... خیلی ها رو میرنجوه.... به رک ترین حالت هست... نمیتونم مثل سینوهه حرف رو غیر مستقیم بگم ... هرچند دوست دارم ....ولی خوب فعلا محتاج سینوهه هستم ....

رضا پنج‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 08:28 ب.ظ http://www.reza8mile.blogsky.com

سلام آقا احسان باید بگم این دومین باره که من برحسب تصادف به وبلاگ شما اومدم و باید بگم حرف نداره باور کن .

انشاالاه بازم بیای ... البته نه بر حسب اتفاق

ساحل جمعه 4 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 07:49 ق.ظ http://sahel-oftadeh.blogsky.com

سلام
مطلب باارزشی بود.
کاش ما هم خودمون رو جزو مردم بدونیم.
و کاش همه ما مردم دیدمون رو عوض کنیم.
کاش ما مردم دوست داشتنی هامون رو هم از روی عقل انتخاب کنیم.
موفق باشید

افسوس هیچکی منظور منو متوجه نشد

ساحل جمعه 4 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:43 ب.ظ http://sahel-oftadeh.blogsky.com

سلام
کژ فهمی منو ببخشید.
خب منظورتون چی بود؟

من نمیتونم منظورم رو بگم ... شما کتاب سینوهه رو بخون حتما متوجه میشی.... شما هم اگر کتاب رو خواستی بگو بزارم برا دانلود... هرچند تا اونجای که من شما رو میشناسم شاید کتاب رو شما دوست نداشته باشی.. .. ولی به نظر من ادم باید هر مطلبی رو بخونه و به هر طرز فکری اجازه حرف زدن بده ... این مردم هستن که انتخاب میکنن

ساده جمعه 4 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:51 ب.ظ http://simplesmile.blogsky.com/

من اصلا وعده های سر خرمن رو دوس ندارم .من رو نا امید میکنه از طرفم .
راستی اگه شما فرصت نکردی برای بابا بنویسی مطمئنن بچه شما این کار رو میکنه ! بچه ها همیشه روی دست پد رو مادر بلند میشن .

حالا ببینم بچه حاضر هست بیاد منو به بابایی انتخاب کنه یا نه !

فعلا سه نقطه شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 04:23 ب.ظ http://ania.blogfa.com/

سلام
دلم خوشه
خیلی هم خوشه؟
آره عزیزم
مهم اینه که به چیزی خوش نیست
فقط خوشه
می دونم درباره زنان گفتی
بعدا صحبت می کنیم

راستش رو بخوای نه ... در مورد زنان نبود....حماقت که زن مرد نمیشناسه .. به قول صادق هدایت که میگه خود کشی از وقتی ادم ها به دنیا میان با بعضی ها هست با بعضی ها نیست .... حماقت هم همینطور هست......


شاید یک روز منظور این جمله رو گفتم .... ولی الان میترسم که بخوام فریاد بزنم ....ولی یک روز میگم با بلند ترین صدا که همه بشنون....

به قول محبوب من : من گرفتار سنگینی سکوتی هستم که گویا قبل از هر فریادی لازم است

محمد رضا شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 07:06 ب.ظ http://www.tntm.blogfa.com/

* احسان جون! حالا کی گفته مگس از عسل خوشش میاد!!؟!؟!؟!‌ ؛)
نه مردم مگسن نه دروغ و ریا و ... عسل! ؛)
* از شوخی که بگزریم حرفات واقعن درسته! اما افسوس که به نظر این درد دیرین نا علاج میاد...
خیلی ممنونم عزیزم به خاطر این مطلب قشنگت!
:-*

راستش محمد رضا انشالا اون دنیا این سوال شما رو با سینوه در میان میزارم ... البته اگر من در جهنم و اون در بهشت نبود.......

بعدا بیشتر از سینوه مینویسم ... توصیه میکنم حتما کتابش رو بخونی حرفاش رو خیلی قبول دارم ... اگرکتابش رو نداری بگو من انجا میزارم برای دانلود....

پینه دوز شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:34 ب.ظ

سلام واحترام
بخاطر همینه که امور دنیا قلابی وفانیه (صدای دهل از دور خوشه)سینوهه چند هزار سال پیش به وعدهای پوچ ودروغ دنیا پی برده بود .مطلب قابل توجهی راانتخاب کردی.

موفق باشی

ممنون که به من سر زدین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد