امروز داشتم ارشیو وب لاگ خودم رو میگشتم دیدم تو تاریخ ۱۲ اردیبهشت سال ۸۴  یک جمله ای از خودم نوشتم که خیلی ازش خوشم اومد الان تصمیم گرفتم دوباره الان بنویسمش:

هر آدمی ۱ قیمتی داره 
                       
                          نه !     واسه خریدن
                                 
                                                        واسه فروختن

نظرات 3 + ارسال نظر
دوست پاییزی چهارشنبه 19 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 10:28 ق.ظ

سلام
نظرم داغ داغ ها تو از این ور نوشتی من از این ور دارم نظر میدم....


از کجا معلوم؟؟؟

سوختم .... اخ سوختم ...

دوست پاییزی چهارشنبه 19 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 04:29 ب.ظ

:ی:ی:ی:ی

سارا جمعه 21 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 10:01 ب.ظ http://barg61.blogfa.com

حق داری ... جمله قشنگیه ! ... به نظر من پستهایی که خودت می نویسی زیبا تره ... قلم خوبی داری ...

سعی میکنم از این به بعد خودم بنویسم ...ولی فقط وقت ندارم .... وقت کنم خودم مینویسم از این به بعد ممنون از انرژی مثبتی که دادی‌:ی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد