۳ تا عکسی که هیچ ربطی به هم نداره

 

این از اون کلاغ های هست که هیچوقت به خونش نمیرسه

 

همسایه جدید ما تو این جزیره

 

اینم که دیگه ......

مدت کمی پیشش بودم شاید ۳ ساعت هم نشد

ولی با تمام بچگیش خیلی با معرفت و مهربون بود

وقتی من شربت رو ریختم زمین به همه گفت که اون شربت رو ریخته که شاید تو دنیای بچگیش نزاره کسی منو دعوا کنه

اسمش رومینا هست و ۵ سالش هست خیلی هم ماه هست عین گل میمونه

دلم براش خیلی تنگ شده خیلی

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
دوست پاییزی سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 04:30 ب.ظ http://mehr-64.blogsky.com

سلام
خیلی با حال بودن هر ۳تاشون

به منم سر بزن

دوست پاییزی سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 04:41 ب.ظ http://mehr-64.blogsky.com

منم دلم میخواد ببینمش بس که ازش تعریف کردی دل ما رو بردی

تنهاترین عاشق تنها---حضرت عشق سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 05:08 ب.ظ http://hazrat-eshgh.blogsky.com

...و اما سکوت را شکستم با ورق زدن برگی از دفتر میخونه ی حضرت عشق....
سلاممممممم
امیدوارم که حالت خوب باشه
و اما این است زندگی...بعد از 102 روز ننوشتن شروع کردم به دوباره نوشتن
منتظرت هستم مثل گذشته ها اگه از یادت نرفته باشم ؟
پس بیا زودتر که بد جوری منتظر قدم گلبارانتم
راستی درسته که خیلی زیاد نوشتم ولی فکر کنم واسه 102 روز سکوت کافی باشه !!
منتظرتم
سبز و شرخ باشی
فعلا.....
(¯`v´¯)
`*.¸.*´
¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•
______ xxxxxx____________xxxxxx
______xxxxxxxxxxx______xxxxxxxxxxx
_____xxxxxxxxxxxxxx___xxxxxxxxxxxxx
_____xxxxxxxxxxxxxxxx_xxxxxxxxxxxxxx
_____xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
______xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
_______xxxxxxxxxxxحضرت عشق xxxxx
_________xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
____________xxxxxxxمنتظرتم xxx
_______________xxxxxxxxxxxx
_________________xxxxxxxxx
__________________xxxxx
___________________xxxx
___________________xxx
__________________xx
_________________x
_______________

یار وبلاگی سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 05:50 ب.ظ http://yarweb123.blogfa.com

سلا م احسان عزیز
عیدت مبارک
کم پیدا شدی
باز اون طرفها بیا
دلت با توحق تابان باد
تا بعد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد