Father: I want you to marry a girl of my choice
پدر: من میخوام از تو که با تیکه ای که من برات انتخاب کردم ازدواج کنی و گرنه از ارث محروم میشی

Son: "I will choose my own bride!"
پسر: من خودم عروسم رو انتخاب میکنم

Father: "But the girl is Bill Gates's daughter."
پدر: اما این دختری که من میگم دختر بیل گیتس هست ها خر نشو پسر بیا اینو بگیر

Son: "Well, in that case...ok"
پسر: اااااااااااااااا حتما چه دختر خوبی هم انتخاب کردی

Next Father approaches Bill Gates.
بعد از ابن موضوع پدر رفت پیش بیل

Father: "I have a husband for your daughter."
پدر: من 1 شوهر خوب واسه دخترت دارم

Bill Gates: "But my daughter is too young to marry!"
بیل: اما دختر من خیلی جونه ها واسه ازدواج نه غذا بلد هست درست که نه بچه داری بلده نه شوهر داری

Father: "But this young man is a vice-president of the World Bank."
پدر: اما بیلی این مرد جوانی که من میگم نایب ریس وورد بانک هست ها خوب چیزی هست ها

Bill Gates: "Ah, in that case...ok"
بیل: اااااااا حتما فردا شب منتظرم بیاید

Finally Father goes to see the president of the World Bank.
اخر سر بابای زرنگ رفت پیش ریس وورد بانک

Father: "I have a young man to be recommended as a vice-president."
پدر : من بک مرد جون رو میخوام بهت معرفی کنم برای پست نیابت ریسی

President: "But I already have more vice- presidents than I need!"
رییس: انا .. من خودم بیش از نیازم نایب دارم

Father: "But this young man is Bill Gates's son-in-law."
پدر: اخه اینی که من میگم داماد بیل گیتس هست ها

President: "Ah, in that case...ok"
رییس: اه ایول حتما


This is how business is done




پ.ن 1: پدر کجایی که ببینی بفیه بابا ها چی کارا میکنن واسه پسر هاشون
پ.ن 2: این ترجمه زیاد تر هست من حرف های که این شخصیت ها تو دلشون زدن رو هم براتوت ترجمه کردن
پ.ن3 : کسی میدونه بیل گیتس بازم دختر داره یا نه ؟؟؟

نظرات 2 + ارسال نظر
علی رضا جمعه 26 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 06:40 ب.ظ http://baztabroh.blogsky.com

سلام آقا احسان ببخش اینو میگم شاید ناراحت بشی ولی اگر موافق نبودی بگو سریع انجام میدم من
متن شناسنامه ات رو برداشتم و در قسمت شناسه خودم گذاشتم امیدوارم که ناراحت نشی
موفق باشی

سارا جمعه 26 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:36 ب.ظ http://barg61.blogfa.com

پلیز ریپیت ! ویت ترنسلیشن !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد