پدر بزرگ

چشم من بیا من و یاری بکن
گونه هام خشکیده شد کاری بکن
غیر گریه مگه کاری میشه کرد؟
کاری از ما نمیاد زاری بکن
اونکه رفته دیگه هیچوقت نمیاد
تا قیامت دل من گریه میخواد
هرچی دریا رو زمین داره خدا
با تمومه ابرای آسمونا
کاشکی میداد همه رو به چشم من
تا چشام به حال من گریه کنن
اونکه رفته دیگه هیچوقت نمیاد
تا قیامت دل من گریه میخواد
قصهء گذشته های خوب من
خیلی زود مثل یه خواب تموم شدن
حالا باید سر رو زانوم بذارم
تاقیامت اشک حسرت ببارم
دل هیشکی مثل من غم نداره
مثل من غربت و ماتم نداره
حالا که گریه دوای دردمه
چرا چشمام اشکش و کم میاره....؟


 



 


 


امروز پدر بزرگ من رفت پیش خدا


                       رفت پیش خدا


                      رفت پیش خدا


                       رفت پیش خدا


                       رفت پیش خدا


برای شادی روحش دعا کنید...


 

نظرات 3 + ارسال نظر
لیلا چهارشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:58 ب.ظ

روحش شاد و یادش گرامی

از خداوند برایتان صبر وافر مسئلت دارم

نگار چهارشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:59 ب.ظ

خدا رحمتش کنه

یار وبلاگی چهارشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:35 ب.ظ http://yarweb123.blogfa.com

سلام احسان عزیز
در گذشت پدر بزرگت را تسلیت عرض می کنم
مرسی که به ما سر می زنی
برات بهترین ها را آرزو دارم
تابعد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد