از ابتدا دست تو را در این قمار خوانده ام

نظرات 4 + ارسال نظر
توپولی چهارشنبه 28 دی‌ماه سال 1384 ساعت 01:32 ب.ظ

عجب!
من فکر کردم کلک زدم!

یکرنگ چهارشنبه 28 دی‌ماه سال 1384 ساعت 09:08 ب.ظ http://yekrang.blogsky.com/

سلام
از حضور شما در یکرنگ متشکرم
شما به معما انیشتن پاسخ صحیح دادید
منتظر معماهای دیگر و مطالب متنوع باشید

اگر تمایل به تبادل لینک داشتید به خانه پیوند ما مراجعه کنید

توپولی پنج‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1384 ساعت 11:26 ق.ظ

احسان واست اسکرپ گذاشتم برو بخون
الان دارم ار حرص میمیرم...
یه وب لاگ دیدم... )):
پست های من و کپی کرده بود
بعضی از نوشته ها که خودم نوشته بودم هم گذاشته بود تو وب لاگش
بعضی عکسهاش هم مال من بود که آپ لود کرده بودم
دارم میسووووووووووووووووووزم در حال حاضر
عحب آدمهایی پیدا میشنااااااااااااااااااااا

*** جمعه 7 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 09:21 ق.ظ

چرا اپ نمیکنی؟؟؟ :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد