جوجه کلاغ ناراحت میشود



امروز یکی از بهترین دوستام از دستم رفت
خیلی دوستش داشتم خیلی
درسته این اخرا همش با هم جرو بحث میکردم ولی همش الکی و دوستانه بود
خیلی دوستش داشتم خیلی دلم براش تنگ میشه

مجبور شد به خاطر مامانش برگرده
انیس  کسی هست که هیچوقت فراموشش نمیکنم
  
خیلی دوستش دارم 
به قول مامانم یکی ۱ روز هست ۱ روز نیست 

برا دیدن عکس من و انیس اینجا رو کلیک کنید

اخبار هفته :


۱ -
این هفته روز معلم بود قرار بود تاتر اجرا کنیم که کنسل شد حالا نمیدونم که کلا تاتر پیچونده شده یا بچه های تاتر ما رو پیچوندن 
 ۲- ۱ شاگرد جدید گرفتم اون ۲ تای که نیومده بودن رو کروت پیچوند
۳ - دارم کتاب شازده کوچولو رو میخونم کتاب خوبی هست شما ها هم حتما بخونید 
۴ فکر کنم بر گردم هیچی نباشم میتونم ۱ مترجم خوب بشم 
۵-بد ترین اتفاق عمرم افتاد  تو این هفته که اونم رفتن انیس در ساعت ۱۲:۳۰ امروز بود 
خیلی ناراحتم  تا حالا هیچوقت از از دست دادن ۱ دوست انقدر ناراحت نشده بودم اولین بار هست که تو عمرم بخاطر ار دست دادن دوست انقدر ناراحتم
۶- این هفته هفته گندی بود دلیلش هم رفتن انیس بود . جای خالیش همیشه احساس میشه
۷- این حجازی هم که میخواد از شهرت علی پروین استفاده کنه . بهش رای ندید به قالی باف رای بدید
نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 08:31 ب.ظ

حالا ناراحت نباش اتفاقی که نیفتاده انشااله یه دوسته جدید پیدا کنی بهتر از انیس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد