در مورد پست قبلی ذکر کنم
که این مطلب از کتاب خانه ای در مه اثر پاپلو دایو فرانچسکا هست که ۱ کمی تغییر دادم در ضمن منظور من شخص خاصی بود که خودش میدونه من چند بار ذکر کدم که با شما نیستم
من اسم کتاب رو ننوشتم تا برخورد دوستان رو بدونم در کل اگر به کسی بر خورد معذرت میخوام مقصر نویسنده کتاب هست شما به بزرگواری خودتون ببخشید
در ضمن اگر لطف کنید آدرس ایمیل خودتون رو وارد کنید ممنون میشم چون شاید مجبور باشم ۱ سری از دلایل رو در وب لاگ نیارم و اگر شما ادرس ایمیل بدید برا شما میفرستم تا متوجه بشید چرا !!

امروز هم شدم معلم خصوصی زبان هنوز خودم زبانم خوب نیست ولی آقای هویج ( کروت ) گفت ما هم با جون و دل قبول کردیم  ۳ تا دانش اموز گرفتم
که ۲  تا شون رو خدا نصیت گرگ بیابون نکنه  اولیش هم تصمیم داره واسه من دوست دختره چینی پبدا کنه ( خدا خیرش بده )  منم گفتم برو حالا پیدا کن ببینم ازش خوشم میاد یا نه !!
فعلا با حق

پ.ن : آقا شهاب شما از کجا منو میشناسی که میگی اون حرفها در شان  من بوده یا نه
نظرات 1 + ارسال نظر
شهاب چهارشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 01:22 ق.ظ

سلام .. خوب برای اینکه من به وبلاگ شما سر میزنم همیشه و خوب تا حدی با شخصیتتون آشنا شده بودم ..به نظر شما در موردتون اشتباه فکر کردم...من آدرس میلم میذارم خوشحال میشم برام میل بزنین ..موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد