سلام
متاسفا نه ۱ سو تفاهم پیش اومده  بین من و یکی از دوستان وب لاگ نویس که من قبلا ارادت خاصی به ایشان داشتم
حالا من نمیدونم که سو تفاهم هست یا چیز دیگه
من داشتم به طور اتفاقی در اینترنت میچرخیدم
که به ۱ وب لاگ برخورد کردم که دیدم کل مطالب این دوست در ان هست بعد که به تاریخ پست این مطالب نگاه کردم دیدم مال ۱ سال پیش هست
از اون جای که خودم قربانی کپی کردن مطالب دیگران بدون ذکر منبع هستم اصلا این کار رو دوست ندارم و باهاش کاملا میجنگم
دوستانی که من رو میشناسند میدونند وب لاگ من ۱  سال بیشتر هست فعال هست ولی قبلا مطالب طنز سیاسی مینوشتم
ولی به خاطر این که به دوستی مطالب من رو کپی میکرد و کاملا سورس من رو کپی میکرد
من هم دیگه ادامه ندادم و علاوه بر پاک کردن کل ارشیوم  دیگه به نوشتن مطالب ادامه ندادم
و الان که این شعر ها و جملات رو مینویسم بخاطر این هست که نمیتونم از وب لاگم جداشم
و تصمیم گرفتم تا وقتی که فر هنگ این موضوع که نباید دزدی ادبی کرد در ایران جا بیفته هیچ مطلب طنز سیاسی ننویسم
فکر کنم مشکل ترین کار پاک کردن نوشته های باشه که من باهاشون زندگی میکردم
ولی مجبورشدم
 این تعداد بازدید کننده ها هم مربوط به اون دوره هست

حالا هم بیشتر این چیزی که منو ازار میده  این هست ۱ دوست وب لاگ نویس  زحمت بکشه و مطالبی رو  بنویسه بعد از چند وقت بیاد ببینه مطالبش در وب لاگ های دیگه هست این بد ترین چیز در دنیا هست
در کل آقا جلال من کل مطالب شما رو در هر ۳ وب لاگی که دارید در وب لاگ های دیگه پیدا کردم
خدا کنه چشمای من اشتباه دیده باشه
من برا شما الکی کامنت نزاشتم کلی گشتم و سرچ کردم و مطمن شدم بعد برا شما کامنت گذاشتم
شما گفته بودید ترجمه میکنید ولی ....
نمدونم انشاالاله اشتباه ها از من هست
اگر اشتباه از من باشه خدا منو ببخشه


در آخر :
۱ دوستی که من نمیدونم کی هست فکر میکنه من اون شعر هارو برا اون مینویسم
من این شعر هارو برا کسی ننوشتم
و فقط چون شعر های قشنگی بود من این شعر هارو اینجا قرار دادم
و  من هیچ گروه   و   شخص    و سازمان دولتی و غیر دولتی رو نه نفرین کردم نه نفرین میکنم
نه خواهم کرد چون دوست ندارم برم دربند و من اصلا دربند رو دوست ندارم
به خدا این مطالب برا کسی نمینویسم و این هارو نمینویسم که کسی بخونه
اگر انطوری پیش بره اجازه نظر دهی به کاربران را غیر فعال میکنم


با لاخره بعد از چند هفته من هم اخبار دار شدم


اخبار هفته :

- این هفته ترممون تمام شد

-ترم بعد از دوشنبه ۲۱ مارچ شروع میشه ۸:۳۰ صبح تا ۱۲:۳۰ ۱ کلاس
۱ تا ۳:۳۰  هم ۱ کلاس خدا به دادم برسه

-این هفته   هفته خوبی هست

-مهمان عزیزی داریم که چند ساعت دیگه میرسن اینجا

-

نظرات 5 + ارسال نظر
خدائی شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 12:16 ب.ظ http://khodaei.blogsky.com

سلام
خوشحال میشم شما را در بازدیدکنندکان وبلاگم و نظر دهنده ها مشاهده کنم
ممنون
موفق باشی
سال خوبی برای شما آرزومندم
http://www.iranclip.com/etc/norooz.html

جلال شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 12:49 ب.ظ http://yahoo2.blogfa.com

احسان عزیز . من هم مثل خودت . خودت دیدی که تنها برای یک دشنام که نه تنها به من بلکه به تمام بازدیدکنندگان میشود . یک وبلاک را تعطیل کردم . به شما گفتم یکبار مقدمه اولین مطلب وبلاک را بخوان . یا کامنتی که چند ساعت قبل برایت گذاشتم . اگر میبینی که میایم و جواب کامنتت را میگذارم برای این است که به تمام بازدیدکنندگان احترام میگذارم . نه شما مرا دیده ای نه من شما را میشناسم . اما درهمین محیط میتوان رفیق بود و دیگران را دوست داشت . من هرگز نگفته ام تمام مطاللب ترجمه است . بلکه گفتم ترجمه هم میکنم . از کتاب هم مطلب مینویسم . به عنوان مثال شما یک سر به وبلاک اهرام بزن . در مقدمه امده چون کتابهای اریک فن .... کم یاب است و بعد از انقلاب بسیاری از مطالب زده شده من سعی میکنم تا انجا که ممکن است مطالب را در اختیار دوستان بگذارم . اما مطلب خودمان . نمی دانم شاید
من بد توضیح میدهم . به عنوان مثال شما برای من مطلبی میفرستید و از من میخواهید به هیچ عنوان نام شما ذکر نشود
بخوصص اگر طرف یک خانم باشد . سیل اراجیف هست که به امیل ان بنده خدا روانه میشود . تنها کاری که من میتوانم بکنم این است که در ابتدای معرفی وبلاک نام شما را یا اصلا ننویسم ( که اصلا کار درستی نیست ) یا بصورت حرف اول مثل ( الف . د )
بیان کنم که اینکار را در مقدمه وبلاک کرده ام . حتا خداوند را شاهد میگیرم که من ارش دوست خوبم را در چت روم با او اشنا شدم و نه صدایش را شنیدم نه میشناسم . تنها امیل است و ایشان تنها یک مطلب به من داده . اما باز اسم او را در هر سه وبلاک گذاشته ام . در مورد ان موضوع که شما میگوید . باز هم میگویم من در مقدمه وبلاک .اولین مطلب . اینکه چگونه به انجا رفتیم و نام تمام عزیزان چه نام کامل یا مستعار مثل ( ل . ق ) را اورده ام . مطلب Yahoo2 را حتما بخوان . من ان مطلب را همانگونه که از طریق امیل بدستم رسیده در انجا گذاشتم و چون این عزیز با من (البته با برادرش) رفیق هستم . نمی خواهد نامی ازش ببرم . ولی باز میگویم که در مقدمه به اختصار نوشته ام

یک نکته دیگر شاید بیش از 50% مطالب از کتابیست به نام .. باور کردنی نیست ولی حقیقت دارد .. که حتا شبکه 5 خودمان هم بصورت سریال انرا پخش کرد . ولی چون این کتاب نایاب است من از ان استفاده میکنم ( البته یک بلاگر هیچوقت اینگونه کتاب را معرفی نمیکند .. ولی خیالی نیست ) .... نمیدانم دوست عزیز
توانسته ام مطلب را برسانم یا خیر ..اما خواهش میکنم یکبار مقدمه را از ارشیو بگیر و بخوان ...یه نظر به ابتدای نوستراداموس3
هم بینداز .... حقیقتا دیگر نمیدانم چه بگویم .... اما شعر نمیدانم شاید یکبار برایت امیل کردم و گفتم این شعر بعد از حادثه حمله به دانشگاه ... بصورت دستنوشته بدستم رسید که
نامی در ان ذکر نشده بود .. و معلوم است چرا ..
اگر پیشمان بیایی در خدمتیم و اگر هم نیایی هر جا هستی موفق باشی علی یارت خسرو صیادمیری

جلال شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 01:01 ب.ظ http://yahoo2.blogfa.com

نکته ای که یادم رفت بگویم شما در بالا فرمودید :
که به ۱ وب لاگ برخورد کردم که دیدم کل مطالب این دوست در ان هست بعد که به تاریخ پست این مطالب نگاه کردم دیدم مال ۱ سال پیش هست
احسان عزیز کل وبلاک ..؟( انصافت را شکر ) یه بیننده وبلاک
بعد از بازدید چه میگوید..؟
بازم خیالی نیست

جلال شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 02:03 ب.ظ http://yahoo2.blogfa.com

احسان جان حتما یه سر به این ادرس بزن . تا بدونی من چند بار خانه تکانی کردم تاریخشم ببین

http://yohooo.blogsky.com/

جلال یکشنبه 30 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 01:00 ق.ظ http://yahoo2.blogfa.com

سلام . احسان عزیز . من تا دوستی را قانعه نکنم . اسایش ندارم
حقیقتا من شما را با دوست دیگر که نزدیک یکسال میشناسم اشتباه گرفتم . که البته چه خوب شد دوست دیگری پیدا کردم . دیشب برادرم یه لینکی را به من معرفی کرد . که اصلا حواسم نبود
حتما یه سر بزن . یکی دیکه هم مال 4 . 5 ماه پیشه که یه اتفاقی افتاد که یادم نیست حتما پیداش میکنم . تا مطمعن شوی

به پدر محترمتان سلام برسان ... اگه میشه یه تلفن بده .. من تو دانشگاه دوستانی که استاد هستن دارم و افتخار میکنم با این عزیز هم اشنا بشم . من ساکن کرج هستم . هم کتابفروشم
هم یه کیوسک مطبوعات وسط کرج داریم ...منتظرت هستم
سال داره تحویل میشه باید برم
سال نو مبارک شما و پدر محترمتان باشد ...یا علی

لینک مورد نظر
http://www.namehaye-man.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد